نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

به وبلاگ هرچی که بخوای - عمومی خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
لینکستان
پروفایل
موضوعات
عکس
عکس های جالب
عکس های سیاسی
عکس های مذهبی
عکس های خنده دار
کاریکاتور
فتوکاتور
عکس منظره
والپیپر
موزیک
موزیک جدید
موزیک طنز
موزیک ایرانی
موزیک خارجی
موزیک تیتراژ فیلم ها و کارتون ها
دانستی
دانستنی های جهان
دانستنی های جالب
ترفند
ترفند ویندوز و رجیستری
ترفند کامپیوتر
ترفند اینترنت
ورزشی
اخبار فوتبال
فروشگاه
پوشاک
کتاب
موبایل
وسایل آرایشی
محصولات جالب و سرگرمی
وبلاگ
اخبار وبلاگ
اس ام اس
اس ام اس طنز
اس ام اس سرکاری
اس ام اس عاشقانه
آموزش
آموزش رانندگی
آموزش نرم افزار های کامپیوتری
تکنولوژی
موبایل
خودرو
کامپیوتر
دانلود
دانلود فونت
دانلود نرم افزار
دانلود بازی
داستان
داستان عاشقانه
داستان طنز
داستان تاریخی
داستان مذهبی
طنز
عکس خنده دار
جوک
اخبار
اخبار عمومی
اخبار ورزشی
اخبار فناوری
اخبار سیاسی
دیگر
فال
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 1251
بازدید کل : 204266
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: KolahZary.LoxBlog.Com

تبلیغات

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز به صورت پیشفرض از مرورگرهای ۶۴ بیتی استفاده نمیکنند . البته شاید دلیل این کار نیز این باشد که نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها هنوز در مراحل اولیه و ابتدای راه هستند . استفاده از یک مرورگر ۶۴ بیتی در یک سیستم عامل ۶۴ بیتی میتواند از نظر بازدهی و عملکرد بسیار بهتر از همتای ۳۲ بیتی خود عمل کند .

 

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

در این مطلب قصد داریم تا با نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرهای مطرح وب که توانایی اجرا روی سیستم عامل ویندوز را دارند ، بیشتر آشنا شویم . پس با گویا آی تی همراه باشید ……..

۱- مرورگر فایرفاکس
 

مرورگر فایرفاکس هنوز هم یکی از محبوبترین مرورگرهای وب به شمار میرود . گرچه درگیر رقابت سختی با مرورگر کروم شرکت گوگل است . این مرورگر با افزونه های بسیار زیاد و مفید خود ، هنوز طرفداران زیادی در دنیای وب دارد . مخصوصا برنامه نویسان و طراحان وب که بیش از هر مرورگری به فایرفاکس علاقمند هستند که دلیل آن هم وجود ابزارهای قدرتمند توسعه وب است .
اما مدتی است که موزیلا هم به ارائه نسخه ۶۴ بیتی از مرورگر فایرفاکس میپردازد . البته این انتشارها به صورت غیر رسمی انجام میشود .
وبسایت ExtremeTech در یکی از پست های خود نشان داد که فایرفاکس ۸ نسخه ۶۴ بیتی از همتای ۳۲ بیتی خود در تست Peacekeeper ، ۱۰ درصد سریع تر است .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

با این حال شرکت موزیلا نسخه ۶۴ بیتی فایرفاکس را به صورت رسمی ارائه نمیدهد . در هر صورت اگر میخواهید از نسخه ۶۴ بیتی فایرفاکس استفاده کنید ، میتوانید دو نسخه از آن را بدست بیاورید . نسخه اول که با نام Nightly یا همان شبانه منتشر میشود .
این نسخه دارای قابلیت های نسخه بعدی فایرفاکس می باشد ( تقریبا میتوان گفت معادل نسخه Dev مرورگر کروم ) اما هر لحظه امکان کرش کردن مرورگر به دلیل ناپایداری آن وجود دارد .
این نسخه بیشتر به منظور تست کردن توسط برنامه نویسان ارائه میشود و دائما در حال بروز رسانی می باشد . پس به همین دلیل انتخاب مناسبی برای استفاده به صورت دائم و به عنوان مرورگر اصلی نخواهد بود .
اما انتخاب دوم شما میتوانید WaterFox باشد . این نسخه از فایرفاکس بر پایه نسخه پایدار فعلی ساخته میشود با این تفاوت که ۶۴ بیتی است . البته لازم به ذکر است که فایرفاکس به صورت رسمی این نسخه را منتشر نمیکند .
هنگامی که به وبسایت مخصوص انتشار نسخه های شبانه فایرفاکس میروید ، در کمال تعجب میبینید که نسخه ۶۴ بیتی برای ویندوز قرار نگرفته است . در صورتی که نسخه ۶۴ بیتی برای لینوکس در دسترس قرار دارد .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

دلیل انجام این کار توسط موزیلا نیز مشخص نیست . اما از طریق FTP وبسایت موزیلا میتوانید نسخه ۶۴ بیتی شبانه را دریافت کنید .
ابتدا روی لینکی که با عنوان ” نسخه ۶۴ بیتی شبانه ” در پایان مطلب آمده است ، کلیک کنید . پس از ورود به آدرس مورد نظر ، با تعدادی لینک مواجه خواهید شد . اکنون به دنبال عبارت Win64 بگردید و فایل نصاب فایرفاکس که پسوند exe دارد را پیدا کنید .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

اما برای دانلود WaterFox باید به وبسایت این پروژه که لینک آن در پایان مطلب درج شده است ، مراجعه کنید . سپس به قسمت Downloads رفته و از آنجا WaterFox را دانلود کنید .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

البته پلاگین های فلش ، سیلور لایت و جاوا نیز برای نصب روی این نسخه توسط وبسایت این پروژه فراهم شده است .
اما اگر منتظر فایرفاکس ۶۴ بیتی ( به صورت رسمی ) از سوی موزیلا هستید ، باید بگوییم که موزیلا در سال ۲۰۱۲ هیچ برنامه ای برای انتشار نسخه ۶۴ بیتی مخصوص ویندوز ندارد . البته طبق گفته های یکی از Jean-Yves Perrier که یکی از نویسندگان فنی شرکت موزیلا .

۲- اینترنت اکسپلورر
 

بنابر آمار رسمی که توسط موسسه های تحقیقاتی و آمارگیری وب ارائه میشود ، اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت ، هنوز هم بیشترین آمار کاربران را در بین سایر مرورگرها دارد . حالا کاری به دلایل آن (نصب پیشفرض بر روی سیستم عامل ویندوز) نداریم ولی باز هم بیشترین آمار در بین کاربران که البته روز به روز در حال کمتر شدن است ، نام آن را هنوز زنده نگه داشته است .
برای استفاده از نسخه ۶۴ بیتی اینترنت اکسپلورر نیازی نیست کاری انجام دهید . چون هم اکنون شما یکی نسخه از آن را در اختیار دارید . البته این مورد منوط به آن است که از نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز استفاده کنید . اگر نسخه ۶۴ بیتی ویندوز را دارید ، کافیست که منوی استارت را باز کرده و به منوی All Programs بروید . خیلی سریع آن را خواهید یافت .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

لازم به ذکر است که به صورت پیشفرض نمیتوانید از نسخه ۶۴ بیتی به عنوان مرورگر پیشفرض استفاده کنید . دلیل مایکروسافت برای انجام این کار نیز مشکلات مربوط به سازگاری پلاگین ها با این نسخه بیان شده است . البته اگر خیلی به نسخه ۶۴ بیتی اینترنت اکسپلورر علاقمند شده اید ، میتوانید آن را در نوار وظیفه ( Taskbar ) پین کنید و یا میانبر آن را روی دسکتاپ خود قرار دهید .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

۳- مرورگر گوگل کروم
 

متاسفانه در حال حاضر گوگل کروم نسخه ۶۴ بیتی مختص ویندوز ندارد و نسخه ۶۴ بیتی تنها برای توزیع های لینوکسی عرضه میشود .

۴- مرورگر اپرا
 

اپرا نیز نسخه ۶۴ بیتی مرورگر خود را ارائه داده است . این نسخه نیز مانند نسخه شبانه ی فایرفاکس در حال توسعه میباشد و احتمال اینکه هر لحظه مرورگر شما کرش کرده و صفحات باز شده ی شما از بین برود ، وجود دارد .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

این نسخه با نام Opera Next شناخته میشود و لوگوی خاکستری آن نشان دهنده این است که این نسخه ی کامل اپرا نبوده و استفاده از آن به عنوان مرورگر پیشفرض فکر خوبی نیست . بنابراین پیشنهاد میشود از نسخه پایدار اپرا به عنوان مرورگر پیشفرض استفاده کنید .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

یکی از ویژگی های جدیدی که نسخه ۶۴ بیتی اپرا به شما میدهد ، قابلیتی به نام Out-of-Process میباشد . با استفاده از این قابلیت میتوانید افزونه هایی که مخصوص نسخه ۳۲ بیتی اپرا نوشته شده اند را در نسخه ۶۴ بیتی اپرا نیز اجرا کنید .
منبع:گویاآی‌تی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 4:9 | |

درباره وبلاگ

این وبلاگ قبلا در پرشین بلاگ فعالیت می کرد و به دلیل مشکلات موجود در پرشین بلاگ به لوکس بلاگ منتقل شد. این وبلاگ نویسنده فعال می پذیرد، درخواست همکاری خود را در قسمت نظرات بفرستید. متاسفانه به وجود مشکلات موجود در سیستم لوکس بلاگ به زودی آدرس وبلاگ به kolahzary.mihanblog.com تغییر می کند...
آرشيو
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
شادمان کلاه زری
قاصدک روحی
لينكستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که بخوای - عمومی و آدرس kolahzary.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. توجه داشته باشید که لینک ها پس از مدتی به صفحه لینکستان> منتقل می گردد





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

بانک اطلاعات پزشکی
تجارت الکترونیک
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

آرشيو پيوندهاي روزانه

تبلیغات

CopyRight| 2012 , kolahzary.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By KolahZary | Template By: KolahZary.LoxBlog.Com